Zwei

Jag måste ha varit väldigt full igår. Första gången jag vaknade inatt hade jag vält ut mina vattenflaskor (bakfylle-proviant) över min mobil. Konstigt att jag hade lyckats välta dom då jag oftast ligger still som döden när jag sover.
När jag sedan vaknade imorse så hade jag somnat på min mobil och mina armar. Jag låg alltså på mage, på mina armar och min mobil. En komplicerande faktor i det här var att jag således hade domnat bort i hela händerna och armarna. Så jag fick liksom fösa bort mobilen från sängen då jag inte hade någon förmåga att röra fingrarna. Detta är väldigt konstigt då jag bestämt kommer ihåg att jag la mobilen på sängbordet efter att ha torkat bort allt vatten.
Jag undrar vad jag drömde om inatt.
Det enda jag minns var att jag klunkade ur en 2liters colaflaska. Besvikelsen när jag vaknade upp går inte att mäta i mänskliga mått.


För övrigt är jag sjukt bakfull. Kanske har något med ovanstående att göra.
Men jag vet inte. Är inte så insatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0