Tres

Förutom en sväng på stan och en kort fika har jag spenderat den största delen av dagen i soffan.
Med Harry Potter och Halvblodsprinsen. Och ja, jävligt efter. Men jag gillar att ligga i fas med filmerna. Säger vi.
Nu är jag sådär härligt inne i boken att jag knappt kan slita mig ifrån den. Det känns som att jag förlorar väldigt mycket tid i skrivande stund. Så nu ska jag kirra lite kaffe och sen låsa in mig på rummet och sträckläsa tills något roligare händer.
Med tanke på att filmutbudet på tv består av en surfingfilm och ett tretal som jag aldrig har hört talas om kan det nog ta lång tid innan något roligare inträffar.


Kommentarer
Postat av: astan

haha du tog bort den = BRA! haha jag vet inte vad som flög i mig. tänkte leka alex schulman, men kom sen på att INGEN skulle förstå det. jag sitter och taggar för att åka ner på stan, ring när du vill ses, jag åker vid halv elva typ, måste till banken och fixa det där med "min lön från kommunen" haha, men ses sen då, pusssssssssssssssssssssssssssssss

2009-07-13 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0