R

Sävja var exakt lika deppigt som vanligt. Av någon anledning börjar det alltid regna när jag är där också. Bara en sådan sak liksom. Blev påtvingad väldigt mycket fika och mat och efterrätt så nu är jag färdigäten för en vecka framåt. Ändå var jag tvungen att gå in på Willys och köpa frukost. Naturell yoghurt och Brämhultsjuice, livet är glamouröst ibland.
Köpte cigg också. Funderar på när de ska sluta fråga om leg i kassan. Jag kan väl ändå inte se ut att vara under 18. Fast just i denna stund slog det mig att jag faktiskt kan det. Eller snarare finns det väldigt många 17-åringar som ser äldre ut. Vilket gör att jag skulle kunna vara en av dom. Jävla snabbväxta 17-åringar. Ni får mig att se ut som 18 igen. Jag kommer visserligen tacka er när jag närmar mig 30. Men nu, nu känns det hårt.

Nu ska jag chilla på ballen medan jag väntar på Z.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0