Onsdag

Idag har jag den perfekta dagen.
Jag är inte särskilt bakfull. Bara mystrött och seg. Och snorig och hostig.
Men det har jag ju varit länge. Jag har på mig en ful t-shirt och fula shorts. Och mitt hår har blivit dåligt igen.
Tror det är för att jag bara äter kolhydrater i princip. Och dricker öl. Nästa vecka lovar jag mig själv att börja äta nyttigt igen.
Var var jag någonstans? Jo. Håret har blivit dåligt igen, och då tappar jag massvis. Och det tovar sig väldigt lätt. Så jag ser ut som en söndertuperad BD-brud. Men det gör inget för det är ändå bara jag som ser.
Jag har en halv flaska avslagen cola i kylen som jag dricker av lite då och då. Tänker på middagen jag ska äta. Pizza. Typ den tionde pizzan på två veckor. Jag kommer bli tjock.
Men just idag så bryr jag mig inte.
Jag älskar den här dagen.

Nu ska jag nog kolla på I love you man en gång till. Jag gillar att se filmer två gånger.
De är oftast roligast andra gången. Second time is the charm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0