My name is Forrest, Forrest Gump

Jag har sett Forrest Gump ikväll. För första gången, om jag ska vara ärlig. Den var väldigt mycket över mina förväntningar. Brukar inte gilla Tom Hanks. Men jag älskade den. Sen har jag inte gjort något mer. Börjat läsa världens mysigaste blogg; Tigerlilys.blogg.se (har fortfarande inte lärt mig hur man gör länkar). Jag vill ha hennes kläder.
Från det ena till det andra. Imorgon kommer mina föräldrar hem. Och som jag längtar efter dom. Nu har jag inte träffat dom på snart tre veckor. Jag är nog väldigt mammig och pappig trots allt. Har alltid sett mig som väldigt självständig när det gäller just det där. Men icke. I want my mommy.


Kanske ska jag försöka mig på att börja kolla på Shawshank redemption. Eller ett Gilmore girls-avsnitt.
Sängen får det bli iallafall. Det är något visst med att gå och lägga sig tidigt en fredagkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0