För att slippa göra ingenting

SISTA PERSON SOM…
- Sov i din säng: jag
 - Fick dig gråta: en person och förmodligen hormoner som gärna gör mig gråtmild
 - Orsak: alkohol kanske
- Spenderade natten hemma hos dig: det var längesen någon sov här
 - Delade en dricka med: Max och jag delade en cola igår
 - Sista du gick till köpcentrumet med: mami
- Skrek åt dig: vet inte
- Skickade ett e-mail till dig: förmodligen något från fejan
 - Sa att han/hon skulle döda dig: ingen hoppas jag

HAR DU NÅGONSIN…
- Sagt ”jag älskar dig” och menat det: ja, så klart.
- Hamnat i ett slagsmål med din katt/fisk/hund: nej.
 - Varit i New York: nej
 - Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: nej
- Fått riktiga skuldkänslor över något du gjort: ja.
- Önskat att du vore det motsatta könet: ja. speciellt när jag ska gå på toa på krogen
- Haft en fantasi-kompis: Inte riktigt säker


- Vad ska du göra efter du gjort detta test: gå och lägga mig och kolla på tv eller någon film
 - Vad var det sista du åt: choklad
-  Är du uttråkad: mer apatisk
 - Hur många kompisar är online: 15
 - Sista film du såg: konstigt nog så minns jag inte.
- Sista rösten du hörde: kanske pappas
- Senaste gången du lämnade Sverige: i december
 - Är du kär i någon just nu: nein
 - Vilken bok läser du just nu: Flyga drake
- Vad är det på din musmatta: touchpad va
 - Favorit-tidning: Gillar att läsa UNT varje morgon. Och så är det kul med tjejtidningar ibland
 - Värsta känslan i världen: ångest, saknad och att vara olyckligt kär
- Vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen: typ "åh, ska jag ens gå upp idag?"
- Namnet på din framtida dotter: Jag gillar Linnéa. Det är classic och fint. Annars så är Vera och Saga också fint. Eller Ellen. Jag kan fortsätta i all evighet.
 - Namnet på din framtida son: William eller Theodor.
- Choklad eller vanilj: choklad
- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: läkare, tror jag
- Är du högerhänt: nej for helvede!
 - Vad finns det under din säng: en låda med massa saker
- Favorit-sport att titta på: fotboll
- Din hårfärg: svart nu, men egentligen rödblont
- Ögonfärg: grön/bruna
 - Längd: 1,73
- Glasögon: nä
Ålder: 20
- Syskon: en storebror
- Piercings: bara i öronen, om det nu räknas
 - Pojkvän/Flickvän: nix
- Favoritsysselsättning: dricka öl, lyssna på musik, umgås, kolla på film
- Vilken typ av bil kör du: ingen
 - Är du i tid eller alltid försenad: i tid, oftast
- Tycker du om att vistas bland människor: ja
 - Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på: säkerligen
- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: ja, men det hör väl till
- Har du ett jobb: yes
 - Någonsin älskat en nära vän: apzelut
 - Är du ensam just nu: ja
- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: lite. eller rädd för att bli ensam, rättare sagt
- Vill du gifta dig: vet inte, spelar väl inte så stor roll.
 - Vill du ha barn: Ja. Jag vill ha två först och sen ett sladdbarn. För då får dom äldre barnen ett syskon som är mycket yngre. Jag minns att jag ville ha ett syskon typ när jag var tolv-tretton. Och så kan ju dom passa barnet då.

FAVORIT…
- Rum i huset: mitt rum
-Typ av musik: bra musik
 - Sång: Förtillfället True love way med Kings of leon
 - Minne: Studenten, för att nämna ett av många
- Dag i veckan: fredag
- Färg: svart, vit, klarblå
 

DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU…
- Gråtit: Ja, lite 
- någonting: Världens snyggaste skor, bland annat
 - Blivit sjuk: räknas pms eller bakfylla?
 - Sjungit: nä
 - Sagt ”jag älskar dig”: kan ha sagt det till z i fredags
 - Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: not really
- Träffat någon ny: ja
 - Pratat med någon: hm
- Haft ett seriöst samtal: Ett antal
 - Saknat någon: Ja
- Kramat någon: ja
- Kysst någon: nej
- Bråkat med dina föräldrar: nej, inte det minst
 - Drömt om någon du inte kan vara med: ja
- Sovit mycket: ja

Kommentarer
Postat av: kompis

vad tycker du om flyga drake?

2009-07-13 @ 20:26:37
URL: http://faceboook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0