Alkoholcravings

Antingen är jag alkad eller fullt normal för min ringa ålder. Jag är sjukt sugen på öl. Vin skulle också funka.
Iskallt vitt, isåfall. Skulle velat säga rosé, men om ännu än till person som bloggar börjar skriva det ordet kommer det snart vara det ord med mest träffar på google. Inget ont om rosé, för den sakens skull. Men helst vill jag öl. Och det som sätter lite extra krydda till det här är att jag faktiskt har en öl i kylen. Iskall. Staropramen.
Men eftersom jag är så jävla principfast och håller mig till att inte dricka mer än en veckodag (alltså mån-tor) så blir det inget. Ska jag ha den där ölen, så får jag vänta tills imorgon.
Enligt planerna blir det en nykter kväll imorgon. Men P, om jag köper en flaska vin då? Bara en. Jag kan tillochmed köpa r**é bara för din skull.

Synd för henne att hon är på landet och inte har tillgång till internet. Då kan hon alltså inte svara på min fråga.
Skönt för mig, om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0