Acht

Så jävla trött idag. Började med en hamburgare och en öl på Snerikes.
Fortsatte med två, tre och fyra öl. Vidare till en lägenhet med fulla människor, redbull vodka ( åh som jag avskyr det) och rödvin.
Körde Singstar (som egentligen inte var Singstar. Hette Lips eller något sånt) för första gången och ägde Astrid hela tiden.
När klockan var runt två traskade vi hem i världens spöregn och jag hade gladiatorsandaler på mig och blev blöt.
När jag vaknade imorse stod mitt hår åt alla håll och Astrid satt i vardagsrummet och läste Allt om Mat.

Nu är jag trött. Och ska jobba om mindre än två timmar.
Tur att jag har någon form av panpizza i frysen.


Kommentarer
Postat av: Astrid

haha mina fötter går inte att få rena! helt sjukt.

tråkigt för dig att jobba idag alltså, själv sitter jag och lyssnar på min nya favoritlåt som du måste ladda ner till berlin. du kan lyssna på den här: http://www.youtube.com/watch?v=0brHGJ6xqbk



fika med mig och lisa imorrn! puss

2009-07-07 @ 14:39:21
Postat av: malin

haha, dagens skratt fick jag när jag sag bilden av astrid sitta och läsa allt om mat pa bakfyllan! Tjo Hej!

2009-07-07 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0