MSN (långt som fan är det nya svarta)


Det är bara med Carro jag kan ha långa msn-konversationer om viktiga ämnen. Vi förstår varandra. Värderar samma saker liksom.


Amandasofialundgren.blogg.se säger: alltså
Amandasofialundgren.blogg.se säger: roligaste grejen på tjuvlyssnat som jag kom på att jag läst nu Amandasofialundgren.blogg.se säger: känns typ som oss
Amandasofialundgren.blogg.se säger: men jag orkar inte leta upp den så jag återberättar den
Carolina säger: jag har säkert läst den, så kommer nog känna igen
Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha också
Amandasofialundgren.blogg.se säger: den där med två fjortistjejer som sitter och pratar om en kille. så frågar ena tjejen "vad är han för färg är han blå eller svart?" och den ena ba "eeh..vadå? han är vit.."men ååh, på facebook. är han blå eller svart? alltså kan jag se hans profile?"
 Carolina säger: hahahhaha
Carolina säger: jag veeeet
Carolina säger: så jävla saaad
 Carolina säger: men så oss
Amandasofialundgren.blogg.se säger: hahah men verkligen
Amandasofialundgren.blogg.se säger: ja men typiskt, tänktep å det när jag själv sa för en sekund sen "sitter och väntar på att ********* ska acceptera mitt friend request"
Amandasofialundgren.blogg.se säger: liksom måste skriva det på engelska
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
 Carolina säger: haha, men det gör jag med
Carolina säger: förstår typ inte hur folk kan ha på sitt egna språk, måste ju kännas jättefel Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha, neej alltså det var nån som hade det!
Amandasofialundgren.blogg.se säger: alltså vem fan var det
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: jag blev typ helt chockad över det
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: jo just det, du vet när man har fått en friend genom people you may know Amandasofialundgren.blogg.se säger: eller typ friend finder
Amandasofialundgren.blogg.se säger: så var det på svenska
Amandasofialundgren.blogg.se säger: typ "dom hittade varandra med folk du kanske känner-verktyget" (alltså typ så) Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
 Carolina säger: hahahah
 Carolina säger: alltså orkar inte
Carolina säger: men typ när jag träffade johanna o malin (dom andra svenska au-pairerna) dom typ "men varför har du facebook på engelska?"
 Carolina säger: jag typ "eeeh, det är det enda rätta.. "
Amandasofialundgren.blogg.se säger: hahah
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: men det är klart
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: att ha facebook på sitt eget språk är typ likvärdigt med att dubba engelska filmer!
Carolina säger: hahah
 Carolina säger: jaa, men faktiskt
Carolina säger: det blir ju inte rätt feeling
 Carolina säger: haha
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: neej, det är faktikst sant. ibland när jag ska skriva till folk så känns det som att det är meningen att man ska skriva på engelska
Amandasofialundgren.blogg.se säger: typ för att allt är på engelska och för att du skriver på engelska till massa folk Amandasofialundgren.blogg.se säger: liksom typ alla har fått skriva till nån på engelska någon gång, typ i kommentarer och sånt
Amandasofialundgren.blogg.se säger: jag har aldrig pratat med någon o-svensk på fejan!
Carolina säger: haha, har du inte?
Amandasofialundgren.blogg.se säger: neej
 Carolina säger: eller iofs, det hade väl inte jag heller innan jag åkte
 Carolina säger: vem ska man prata med liksom?
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha, eller JO, det har jag ju! typ en 35årig engelsman som raggade på mig Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
 Carolina säger: har ju inga semesterflirtar utspridda..hhah
Carolina säger: du skulle satsat ju!
Amandasofialundgren.blogg.se säger: hahah, neejmen det är det jag menar. skulle vilja ha en semesterflirt Amandasofialundgren.blogg.se säger: som typ skriver "hi, how are you nowadays? xoxo"
Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha Carolina säger: jaaa, jag ska typ börja med xoxo
 Carolina säger: känns lite passé, men ändå
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha, för mig är det nytt. visste typ knappt vad det betydde innan jag började kolla på gossip girl '
Amandasofialundgren.blogg.se säger: så jävla dum
Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
Amandasofialundgren.blogg.se säger: eller alltså jag trodde det typ betydde någonting äckligt Amandasofialundgren.blogg.se säger: alltså typ någonting med sex
Amandasofialundgren.blogg.se säger: som var för grovt för att skriva
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
 Carolina säger: hahahah
 Carolina säger: jag visste nog inte heller innan gossip girl, men ditt var verkligen genomtänkt
Carolina säger: haha
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha, ja. alltså jag grubblade ju seriöst på det
 Amandasofialundgren.blogg.se säger: haha
Carolina säger: jag visste typ inte att uttrycket fanns förän gossip
Amandasofialundgren.blogg.se säger: ooj, visste du inte?
Amandasofialundgren.blogg.se säger: nu känns det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0