Uppåt-tjackad av kaffe

Imorgon kör jag en Blondinbella och börjar med low carb-high fat.
Och nej, jag tänker inte skära ner på ölen. Bara all äcklig pasta och sådär.
Och brödet. Det där jävla brödet.
Nej, frånochmed nu ska jag dricka kaffe och äta fil. Så jävla äckligt, men det blir ingen
beach 2009 med bröd. Det vet vi alla. Vi måste sluta leva i förnekelse.

Och eftersom jag är inne på det här med nytt liv så har jag börjat lyssna på ny musik.
Känner att Arcade Fire, Joy Division och Led Zeppelin om och om igen börjar bli tradigt.
Så nu spotify:ar (Ett nytt verb! Kallas innovation - kan bli en språkförändring om ni följer mig) jag
Belle & Sebastian. De är jävligt bra. Men kan någon - snälla - berätta vilket som är det bästa albumet?
Jag måste kunna föra konversationer på fyllan om det här. Vi vet ju alla -återigen- hur bra man raggar med
sin musiksmak.

Nu: Kleerup på grammisgalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0