Tip of the tongue

Det blev broccolisoppa. Inte så jävla gott, men mättande.
Nu har jag bränt tungan, som in i helvete. Det går sådär när man är glupsk, som min mamma brukar säga.

Jag har framtidsångest nu. Är rädd för att sluta plugga.
Känns som att min hjärna ska förtvina. Men det ska jag inte bry er med.

Det viktiga nu är att det är det är lördag och fest om 48 timmar.

Och en annan sak, 22.30 på Svt2: Argentinsk-peruansk-chilensk-amerikanskt drama från 2004. Om resan genom Sydamerika som Ernesto Che Guevara och hans kamrat Alberto Granado företog sig i början av 1950-talet. I rollerna: Gael Garcia Bernal, Rodrigo de la Serna, Mia Maestro, Gustavo Bueno, Jorge Chiarella. Regi: Walter Salles

So long

(Nu har jag försökt att publicera det här inlägget ungefär 20 gånger utan framgång. Snart brister det. Såhär i förhand bara: Pappa, tangentbordet gick sönder av sig självt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0