Tiden är inne

Var på Forex och växlade in mina överblivna Euro från resan. Det kom att bli en smärre chock.
Det var turistinvasion där inne. Och inte vilka turister som helst. Nej, det var ryssar. Ryssen är här nu!
De konverserade högt och drog fram storplånkan i triumf. De är tillbaka och de är snuskigt rika.
De var några få finnar också. Man kunde känna att det låg en beaf i luften. Närsomhelst skulle de ryka ihop.
Jag valde att vänta utanför det stundande kriget.
Man måste hålla sig passiv i sånnadär lägen, jävligt passiv.


Kommentarer
Postat av: asse

jag önskar att du kunde sluta referera till mig och min familj som "några finnar". vi är faktiskt människor vi också. vi kräver respekt!

2009-01-07 @ 18:16:40
Postat av: Amanda

du vet att jag har rätt lillen. slipat några knivar på sistone?

2009-01-07 @ 19:54:58
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: asse

ja det kanske jag har. passa dig. :|



(jag är sjuk men har köpt fel band av platons skrifter så jag måste åka ner på stan och byta den. det är nu det är dags för dig att tycka synd om mig. fast iofs tycker jag nog tillräckligt synd om mig själv som det är. ska träffa lisa. ring om du vill fika. inte för att du kanske ser det här. jag smsar nog dig istället. ja det gör jag.

ciao principessa!)

2009-01-08 @ 12:17:36
Postat av: P

jag har också gjort denna upptäckt. det vimlar av ryssen vid domkyrkan

2009-01-08 @ 19:35:00
Postat av: Amanda

Vad ska vi göra åt det? typ blitzkrieg?

2009-01-08 @ 21:20:24
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0