Skitgrejer

Har upptäckt en bug (bugg på svenska?) på fejan. Satt och beundrade min 'profile'. Ville byta min status till något annat än 'napalm', man vet ju inte vad folk kan få för sig nu i ny-president-i-usa-tider. Skrev in "is fffredag" i fältet. Och så kom det upp en liten rödtonad ruta där det stod "You have to be logged in to do that shit" (Okej, det sista hittade jag på själv). Men då tänker jag såhär, hur fan kan jag vara inne på Facebook och chilla runt på min 'profile' om jag inte är inloggad? Kan det här hända andra? Kan min mamma upptäcka mig på fejan? Isåfall är jag doomed. Ser hon de tidigare censurerade Milano-bilderna så är jag numer hemlös.
Jävla Facebook, visste att det skulle sluta såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0