Mayday

Stod mig inte alls på det där hela dagen. Vid fyratiden var jag så hungrig att jag trodde att jag skulle svimma i duschen.
Sen kom jag på att det bara var för att jag rakade benen, liksom stod med huvudet neråt för länge. Då kan man ju bli lite groggy. Helt jävla falskt alarm, med andra ord.
Jag gick till Willys för att köpa lämplig mat. Hittade bara turkisk 12-procentig yoghurt och bacon.
Köpte cashewnötter och 85-procentig choklad för att stilla hungern. Nu mår jag illa, igen.
Jag måste sluta hetsäta tror jag.

Efter allt detta har jag blivit trött. Paltkoma, ni vet. Så nu orkar jag inte plugga.
Och tentan är om tolv timmar. Jag vet inte när jag ska orka eller hinna.
Kanske efter Let's dance?* Ja, så får det bli.


*Nej, jag kollar inte på Let's dance ejenklien, men BB är ju med. Vill se när hon shakar ass i den där white trash-klänningen á la ålandsfärja -87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0