Lite blandat

Ikväll känner jag mig lite blue. När jag känner mig såhär så brukar jag tänka "Vad har egentligen gått bra idag?". Och det vet jag inte. Jag var på stan för att hitta en snygg klänning och en halsduk. Hittade en halsduk som var ganska fin. Så det var kanske bra, antar jag. Och så jobbade jag ju, och då tjänar man pengar. Så där har vi ju en till sak. Och sen tog det slut. Mina jävla snygga jävla kängor gick sönder, glömde lämna in min klocka på batteribyte, städade en sal med magsjukesmitta, "glömde bort" att äta lunch och fick läkarsprit i ögat.

MEN, det finns alltid ett men. Det är ju fredag imorgon. Och vi vet alla vad det innebär.
Först upp klockan sex för att jobba, sen öl.
Det om något är gott mos.


Förresten blir jag ledsen när ingen kommenterar längre. Tillochmed mina Amanda-haters har givit upp. Kan jag inte ens få en liten bitterfittig kommentar längre? Kom igen nu förfan, det här är disrespect, och det vet ni. Mycket väl. Alltför väl.










Kommentarer
Postat av: Anonym

gör som blondinbella då! provocera oss!

2009-01-23 @ 00:09:22
Postat av: josefin

jag är iallafall en trogen läsare! :)

2009-01-23 @ 09:38:32
URL: http://eggshells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0