Hjälp mig nurå

Fan vad jag är röksugen. Om det inte vore för att en röst som säger "du skulle ju sluta" i mitt bakhuvud skulle jag ha rökt för längesen. Men nu är den där. Och den lämnar mig inte i fred för en sekund.
Funderar på om jag ska börja snusa. Det är ju gott och sådär.
Problemet är ju att jag har så liten överläpp och då måste jag ju snusa Catch mini för att inte se knäpp ut.
Och det är inte manligt överhuvudtaget. Nej, om jag ska börja snusa så ska det vara General eller något liknade.
Men inte Kronan. Min bror säger att det bara är "luffare" som snusar Kronan. Kanske är samma sak med rökare.
Det är bara "luffare" som röker Level.
Så nu har jag ett uppenbart problem. Antingen slutar jag röka och börjar snusa Catch mini och riskerar då att klassas som en mes. Eller så slutar jag röka och börjar med General och kommer då garanterat se ut som Conny femton från Funbo - en Skogaholmslimpa under läppen.
Eller så fortsätter jag att röka - får ännu mer problem med min astma - ligger sen inne och chillar med en syrgasmaskin när ni dricker öl på krogen.
Nå? Hur ska vi ha det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0