Hjälp mig igen?

Ni som aldrig har haft PMS (kanske främst killar) borde få känna hur det känns. Varannan sekund är jag på väg att börja gråta. Varannan jävla sekund. Nu till exempel. Det pressar i ögonen och lite sådär mystiskt i bihålorna. Jahapp, nu gick det över igen. Och såhär håller det på. Hela tiden. Och nu kom det igen, bara för att jag för en sekund tänkte på att jag ska gå och jobba. Jag blir gråtfärdig över att behöva gå till jobbet. Och det är bara logiskt om man jobbar på Provoice. Det är hormonerna det är fel på.
Jag vill bara ha en Rom&Cola. Öl funkar också.
Tror att jag går ut efter jobbet idag. Sätter mig själv i ett hörn på Palermo.
Det är på väg utför nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0