Har varit vaken sen 06.00, give me some creds

För att använda ett lite förlegat uttryck men ack så effektfullt: Jag ÄGER!
Tentan gick som på räls. Fråga-svar, fråga-svar, fråga-svar. Nemas problemas, Kein Probleme,
No problems, inga problem. Hade lite svårigheter med en del av sista frågan, men den var ändå bara värd
 tre poäng, så det gör ingenting. Nu kan inget stoppa mig.
Känner mig lite dyster över att jag nu har slutat plugga. Det kommer nog bli ett tomrum.
Men i höst kör jag igen, då blir det andra grejer. Eller kanske lingvistik B, för jag äger ju som sagt.

Och en sak som stör mig, bara sådär i förbifarten alltså. Blogg.se bytte för ett tag sen domän till publishme.se.
Jag tänkte att det var för att göra det hela lite coolare och kankse bättre. Väntade tålmodigt på att kunna logga in
på den nya härliga portalen. Och nu verkar det vara klart. Man skriver bara in publishme.se i adressfältet, man anländer
till sajten och välkommans av en stor logo med skriften "Blogg.se". Och jag undrar bara: hur tänkte ni där? Hur fan tänkte ni där? Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0