fljlgljler

Ibland blir jag deppig när jag är bakfull. Idag har jag en sån bakfylla.
Men det är en världslig sak. Finns ju dom som alltid är deppiga eller bakfulla.
Och jag är inte en av dom.
En annan sak som gör mig deppig är att Linnea P's pappa tyckte att jag såg ut som en docka slash asiat.


Förresten så skulle jag vilja ha en Header. Ni vet en såndär grej uppe på bloggen med någon djup bild, gärna i svartvitt med lite text, typ. Den som hjälper mig kan få 6 euro i mynt.

Känns som att en 11-åring skulle kunna ha skrivit det här.
Det är på den nivån det är idag.

Kommentarer
Postat av: linnea

amen han meeeenade ju inget illa!!!!!!!!

2009-01-11 @ 19:53:05
Postat av: Christer Peterson

Det var menat som en komplimang Amanda. Att vara asiat är något positivt, eller är du rasist?



Mvh Christer Peterson

2009-01-15 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0