Effektivitet

Just nu är jag jävligt trött. Har inte alls någon lust att formulera långa meningar.
Känner trots detta någon sorts desperation av att skriva något.
Så jag gör det på det effektiva sättet.
Dagens misslyckande: Skulle börja plugga till tentan. Slutade med att jag pluggade i en timme och ägnade resten av dagen till vad jag vill kalla "en pluggpaus".
Dagens konstigaste: Skulle fika med Zacce på Cosmo. Var så uppe i mitt Italien-tänk att jag tog ett glas vin istället för en kaffe. Zacce drack chailatte och åt en kaka..
Dagens freudianska: "Glömde" bort att jag hade slutat röka.
Dagens roligaste: På vägen hem ikväll gick jag bakom en aspackad tant. Jävligt vinglig. Så jävla plakat att det hela liknade "Ett steg fram-två steg bak-gången". Sådär ska jag inte vara när jag är 60.

Sådärja. Kort och koncist. Det är ju så man vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0