Är det fredag? Ja, det är det.

Känner att jag måste berätta vad jag åt till frukost, bara för att visa att jag faktiskt håller i det här.
Men det var ganska äckligt. Inte smakmässigt alltså, men lite halv-nasty kombination.
Jag skyller allt på www.kostdoktorn.se, min nya favorit-sajt (och nej, jag har inte lärt mig att länka efter två år med den här bloggen). Jag åt ägg med smör. Kokade ett ägg, hårdkokt, hackade sönder det och blandade med smör och salt.
Det smakade som äggröra, fast godare. Mår lite illa nu. Beror nog på smöret.
Men jag tror att jag kan stå mig på det här till middagstid. Om jag inte gör det tvingas jag nog att äta ägg igen,
har liksom inget annat hemma. Vill aldrig äta broccolisoppa någonsin igen.
Min tunga gör så jävla ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0