Roligare än såhär blir det inte på en torsdag

Nu har alla dragit till Åre. Jag är kvar här. Alldeles alldeles ensam. Fast nä. Så farligt är det inte.
Ikväll ska jag jobba, imorgon ska jag träna för att sedan dricka öl. På lördag ska jag vara bakfull. Söndagen ska jag nog spendera hemma hos mormor. Och på måndag är dom hemma igen. P to the erfect.

Jag vet att jag är tråkig nu. Den lilla ådra av kreativitet som förut fanns i min kropp verkar ha försvunnit. Jag orkar inte ens vara pretentiös längre. Stör mig dock fortfarande på särskrivningar och utelämningar av apostrofer och sådär. Men det är väl vardagsmat. Fast det finns ju så klart en sak. Har gått och muttrat över det ett tag nu. Visst är det jävligt störande när personen framför dig i kassakön inte lägger en såndär kundpinne efter sina varor? Eller är det bara jag? - Jahapp, visste väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0