Pest eller kolera

Numera är mitt snor nästan alltid blandat med blod. Och när jag harklar mig på morgonen så är slemmet också blodblandat. Jag vet inte om jag ska oroa mig eller inte. Jag menar, det har ju varit såhär i några månader nu, men samtidigt, det är ju inte så mycket blod som kommer ut.
Egentligen är jag livrädd, men det finns ett stort problem. Jag har så många krämpor och fel att jag inte vågar ringa till doktorn. De kommer tro att jag ljuger. Att jag är en galen hypokondriker. Och allt kommer sluta med en Vargen kommer-relation. Såhär skulle en lista över mina åkommor kunna se ut:
- Blodigt snor
- Spänningshuvudvärk dagarna i ända
- Sjukligt stel i nacke och rygg
- Värk i lederna, speciellt händerna
- Förvärrad astma. Typ anfall av att gå i en trappa.
- Utslag som klias pga att min hud är så torr och inget hjälper
- Nageltrång som vägrar gå över
- Någon konstig infektion på en annan tå (nej, jag borde inte använda pumps)

Så, ska jag ringa eller inte? Riskera att bli förlöjligad för all framtid eller riskera att dö? Pest eller kolera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0