På väg utför

Jag har blivit bloggskadad. Jag vet inte när det eskalerade på det här sättet, men det har gått utför. Minst tre gånger om dagen uppdaterar jag mig om vad som händer i bloggvärlden. Ibland fler gånger en så. Så fort jag sätter mig vid en dator måste jag gå igenom de viktigaste bloggarna. Har jag tid så skummar jag igenom de totalt värdelösa bloggarna också. Det här är ett axplock av de bloggar jag läser, och då är det långt ifrån alla:
  • Alex Schulmans blogg
  • Calle Schulmans blogg
  • Parisas blogg på 1000 apor
  • Praktikantbloggen på 1000 apor
  • Stureplans vackraste på 1000 apor
  • Anna Hibbs blogg på Stureplan.se
  • Bloggkommentatorerna på Stureplan.se
  • Blondinbella (of course)
  • Kenzas blogg
  • Viktor Barth-Krons blogg
  • Style by kling
Sen är det en rad till. Men de känns nästan för extrema för att nämna. Bör jag söka hjälp?

Kommentarer
Postat av: Mira

Ja haha:) Framförallt är det synd för det finns så många bra bloggar, du läser ju bara skräp.

2009-02-10 @ 23:47:52
Postat av: Cissi

Ähhh, jag är likadan. Läser samma skräpbloggar, om inte fler. Läst blodinbellas pojkväns blogg Storstadspojken? :P Rätt underhållande. Hheheheheeee

2009-02-19 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0