Måndag is for freaks

Min mobil ringde 07.33 i morse. Trodde först att det var alarmet. Men icke, det var pappa som ringde.
Tryckte bort samtalet. Fem minuter gick, sen ringde det igen. Tryckte bort det. Dröjde tio minuter nästa gång. Valde att svara denna gång, även om jag visste att det skulle vara så att pappa hade glömt knapplåset. Japp, så var det. Självklart. Det är år 2009 och han har inte lärt sig knapplås? ÄN? Utvecklingen går bakåt.

Hade lite svårt att somna om sen. Därför skyller jag på det angående det faktum att jag gick upp elva istället för nio som planerat. Jag suger på det här med disciplin. Jag orkar nog inte träna idag heller.
Det får bli fika istället. Och kanske lite shopping. - Dom kallar mig Blondinbella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0