Konstigt inlägg

Jag mår konstigt. Att må konstigt är värre än att må dåligt. Mycket värre. Nu kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag är döende eller om jag helt enkelt är lite bakfull fortfarande. Men min hy ser förjävlig ut. Är liksom lite torr men samtidigt 13-årsfinnig. Det är konstigt. Har ont i magen. Men kan inte ha mensvärk fortfarande. Det är ju också konstigt. Är egentligen jävligt mätt, men känner mig tom i magen. Hur konstigt är inte det? Är snorig, hostig och har huvudvärk. Det är iochförsig inte så konstigt om det inte vore för att jag inte mår dåligt över det. Och så är jag helt jävla slut. Trots det faktum att jag sov tio timmar inatt. Och så kliar mitt ena öga så förbenat. Konstigt.
Vad ska man göra åt sånthär egentligen?
Dra förbi korvmojen och tjacka en mosbricka kanske. (Har alltid velat få in den där meningen någonstans. Nu kanske ni inte tycker att den passade in här överhuvudtaget. Men det tycker jag.)



Kommentarer
Postat av: Lisoor

Jag tyckte att du hittade ett utmärkt ställe för den meningen. den satt, om jag säger så haha. jag tänkte faktiskt tjacka en korv i dag, men säg inget till någon...

2009-02-16 @ 17:41:20
Postat av: sandra

du är inte så fyndig längre, det var bättre förr. Men du verkar ju tycka att du är redigt rolig, och det är väl kanske det som räknas..

2009-02-16 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0