Jahapp

Det värsta jag vet: Noppriga kläder. Äntligen har jag fått bevis för att myten om att kvalitet står i proportion till pris stämmer. Det är inte en myt längre, alltså. Köpte en Fred Perry-kofta för tre år sen för 1300 kronor. Den är inte nopprig än. Dessvärre har den fallit isär på armbågarna. Men jag antar att tiden har tagit ut sin rätt. Köpte en H&M-kofta för 199 kronor för ett tag sen. Har tvättat den tre gånger och den är nopprig, jävligt nopprig. Och jag tvättade den dessutom på 30 grader. Vad har vi lärt oss av det här? Ska man köpa en kofta ska man tänka långsiktigt, eller helt enkelt strunta i att tvätta den.

Fråga: Kan man lägga koftor i frysen? Så som man gör med jeans ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter noppig

2009-02-22 @ 15:41:51
Postat av: Amanda

men jag säger nopprig! fuuucker

2009-02-22 @ 15:58:07
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0