Jag är han med det konstiga namnet

Portkoden till huset har inte fungerat på några dagar. Detta har irriterat mig. Det är inte alls lika smidigt att använda nyckel. Och inte ens häflten så häftigt. Har väntat på att det ska bli åtgärdat. Men eftersom det inte har hänt, så tänkte jag att jag skulle berätta det för pappa. Så att han kan klaga, ni vet sånt som män över 50 gör. Så jag berättade för honom alldeles nyss. Då utbrast han "Haha, men portkoden byttes ju för snart en vecka sen. Har vi glömt berätta det för dig?"
Jahapp, där har vi det. Jag är utfryst ur min egen familj. Jag är som grabben i "Ensam hemma-filmerna". Hoppas att de kommer ihåg att påminna mig vid ett eventuellt låsbyte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0