Helvede!

Jag har en blond slinga framme i luggen. Det skulle inte vara så farligt (då folk i min omgivning redan har fått uppleva ett otal misslyckade hårfärgningar. Vi frågar oss fortfarande varför jag försökte färga håret rött i somras) egentligen, om det inte vore för att det ser gjort ut. Det ser ut som att jag har tänkt till. Haft en vision om en blond slinga som löper längs min tinning. Blir extra fint när jag flätar in det i en fläta med det övriga svarta håret. Othello liksom. Fy fan Amanda, dåligt gjort.



Och. Kollade på sammandraget av Oscarsgalan igår. Och jag tänker bara en sak: Vem fan var den botoxade tanten som läste upp Maryl Streeps nominering? Ba undra, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0