Epic winning LOL

Startade dagen med att skicka två sms. Ett till Lisa och ett till Astrid. Lisa har inte svarat än. Astrid svarade nyss och sa att hon var på väg till gymmet. Ångestframkallande. Oj, det var längesen jag skrev om ångest. Vilket härligt återseende. Eller är det verkligen det? Näpp, tänkte väl det.
Eftersom jag ändå inte kan börja träna den här veckan pga en pseudo-förkylning som vägrar bryta ut, så tänker jag att jag lika gärna kan leva onyttigt fullt ut. Typ äta pizza, godis och dricka kaffe med saker i. Typ Latte eller något sånt där som alla mammor dricker. Väldigt tråkig grej att skriva att alla mammor dricker latte. Som om det skulle vara min egen observation liksom. ALLA vet väl att mammor dricker latte. Astråkigt skrivet. Jag tar tillbaka det. Förlåt.
Men, öl ikväll då? Det är ju onsdag!*



 *Ville skriva "det är ju onsdag ffs", men det kändes töntigt. Ungefär lika töntigt som när en av Pirate bay-grundarna twittrade från rättegången och skrev "Epic winning LOL".

Kommentarer
Postat av: asse

haha du sak inte börja twittra själv eller?

2009-02-19 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0