Dö Amanda, dö

Jag förstår att ni förlorar all av den lilla respekt ni har för mig när jag gör sånthär. Men tristessen har nåt sin kulmen nu. Detta är ett måste.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Yes
Gnälla: Ja, fast inte lika mycket som förr.
 Skrika: När jag är arg, ja.
 Sova: Japp
Ha ångest: Ibland.
Skada dig själv med flit: Räknas kopiösa mängder alkohol och rökning? Annars: Nej.
Vilja dö: Nä
Drömma sexdrömmar: Inte ofta
Ta droger: Nä. Förutom alkhol, nikotin och koffein. Men det låter töntigt när man klassar det som droger.
Klä dig i svart: Ja, typ bara.
Gå i skolan: Inte längre
Röka: Jarå
Hata folk: Nejdå
Lita på folk: Försöker

 VEM:
Saknar du: Astrid, P, Gabi och Carro.
Vill du döda: Nu ska vi inte vara sånna.
Vill du slå: Typ..Vet inte. Är inte så arg just nu
 Kysste dig sist: Hemligt
 Kramade du sist: Kanske Lisa? Eller någon annan av de jag var ute med i fredags
 Vill du prata med: Vem som helst funkar bra
Skrek du på sist: Pappa kanske? (tonårsrevolt)
Vill du vara som: Någon häftig
Sårade dig sist: Hemligt
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte. Sad but true
Fick du sms från senast: David
Ringde dig senast: Malin tror jag
Är snyggast på jorden: Jude Law

HAR DU:
För många vänner: Skulle jag inte påstå
Någon fysisk sjukdom: Astma
Någon skada: Min nacke är konstant stel?
 Färgat håret: Senast i fredags
 Brutit några ben: Nein
Några piercings: Hade en halv-piercing i örat en gång. Alltså körde igenom halva nålen, sen orkade jag inte mer.
 Egen dator: Japp
 Bra självförtroende: Näe
 Kysst någon: Japp
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Si si
Dumpat någon: Inte på senare år. Kanske typ i femman.
Stulit någonting: Tveksamt.
 
HUR:
Går du: Quasimodo (hur fan stavas det?) möter cp-skadad
Svarar du i telefonen: "aa, det är amanda" eller "tjena". Typ. Beror på vem som ringer.
Mycket pengar har du: Alltför lite för tillfället
Tjänar du pengar: Genom att jobba
 Många stör du dig på: Inte så många. En kanske
 Ofta träffar du din familj: Oftast varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: Absolut
På gud: Nej. Det är bara påhitt
Att folk tycker om dig: Folk och folk. De som känner mig gör nog det. Generellt vet jag inte.
 På ett liv efter detta: Nej. Men jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0