21.59

Det kostar på att vara borta en hel helg. Nu ligger jag efter. Helt jävla efter. Har missat ett avsnitt av Mia och Klara och nu den där nya serien som började ikväll. 183 dagar eller nåt sånt. Och nu är det Raw Comedy club på tv och det måste jag se. Men när ska jag då hinna se 183 dagar på Svt play? Kan inte kolla på det efter Raw för då ska jag kolla på How I met your mother. Det här funkar fan inte längre. Måste se till att planera bättre nästa gång jag reser bort.


Och jag vet att jag inte är rolig längre. Säg det bara. Rub it in. Jag tar all skit. Sparka på den som ligger bara, gör det.

Kommentarer
Postat av: sandra

183 dagar suger...

2009-02-17 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0