Why oh why?

Önskar att jag hade tid att uppdatera oftare, men det har jag inte för att det enda jag gör är plugga-gå i skolan, plugga-gå i skolan osv osv. Riktigt härligt. Men nu börjar orken tryta på riktigt. Kom hem vid halv sex idag efter fyra timmars föreläsning och det första jag var tvungen att göra var att öppna böckerna. Men nu har jag gett upp. Mitt huvud värker, i protest tror jag. Alla mina friendioes förfestar förmodligen i detta nu. Är rätt så jävla avundsjuk. Kommer förmodligen inte vara det imorgon då jag kommer vara hyfsat pigg och icke-bakfull. Men just just nu skulle jag väldigt gärna vilja umgås lite med dom, dricka vin och röka några cigaretter för mycket. Men vad är väl en bal på slottet?

Ska kolla på Plastikkirurgerna med mamma och pappa och dricka kaffe nu.
Sen Weeds, sen Hell's kitchen och sedan sova. Det här är livet det.

Förresten har Carro meddelat mig att det börjar en ny säsong Project Runway på söndag. It's on! Älskar älskar älskar.

Vet inte riktigt vad jag skriver nu. Känner mig helt dum i huvudet på grund av denna trötthet. Off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0