Why are you looking grave?

Fan vad allt är jobbigt nu. Var ensam på jobbet idag och har insett att jag inte kan jobba kvar där. Får panik. En timme har dragits bort från vår arbetstid, men det är fortfarande lika mycket att göra som innan. Jobba kvar? Nä, tänkte väl inte det va. I övrigt har jag PMS. Hatar allt och alla. Är bitter för ingenting och känner att jag bara för en gångs skull skulle vilja ha allt på mina villkor. Men nä, tänkte väl inte det va.

Imorgon börjar jag 8.15 igen och går till 17. Borde gå och lägga mig nu med andra ord men mitt huvud gör för ont.

Gillar att jag hör Mew i någon tv-reklam i skrivande stund. Såg någon reklam med en Arcade fire-låt för någon vecka sen. Håller tv på att bli indie månne?

Nu ska jag borsta tänderna. Kanske klunka en liter vatten också, då jag har glömt bort att dricka det idag. Har druckit fyra koppar kaffe, men inget vatten. Idioti.


Kommentarer
Postat av: m

vilken reklam är mew med i? något jag missat, trots att jag sträcktittat TV de senaste 4 dagarna.

2009-12-08 @ 21:38:50
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

haha, typ reklam för det där nya töntiga programmet på tv4. om ungar som vill bli "stjärnor" typ

2009-12-09 @ 22:19:41
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0