Weihnachten

Jag är helt fullkomligt slut. Har spenderat hela dagen på stan med P som köpte julklappar. Det var kallt och en timme kändes som tre, två som sex och så vidare. Men det var trevligt. Älskar att se folk julklappshetsa när jag redan har köpt alla mina. Inte främst P då, men alla andra.

Åt årets första julskinka (har en thing för att betona att något är årets första) och har numer fått in julkänslan. Bortsett från att jag sitter i mörkret på mitt rum och stirrar på datorn. Mamma jobbar natt och pappa kollar på Anna Ankas jul. Jag har just sett Trainspotting och kan inte alls bestämma mig om jag ska se Love actually eller Sagan om ringen. Dom går på tv, alltså.
Har cravings efter chips men vågar inte gå och ta för jag tror att pappa och jag har en silent beaf. Varför? Jo, för att jag snäste av honom när han ville se parodi på Hollywoodfruar-klipp när jag låg och kollade på film. Ser ni något genomgående tema? Det gör jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0