Skinny lover

Är så jäv-la mätt. Varför gör man det här mot sig själv? Jag var mätt redan innan middagen. Jag har ätit godis sen tolv-tiden. Konstant. Varvat med Pringles och nötter. Hade jag varit bakfull idag hade jag älskat livet. Är röksugen också. Men varför bryta ett vinnande koncept? (Det här med med att vi låtsas som att jag inte röker, alltså).
Ska kanske låtsas att jag ska "ta en promenad". Förra året försökte jag med den tio gånger men varje gång jag tog upp det propsade mamma på att hänga med, så det blev inget.

Nu ska jag ta den energi som inte går åt till min matspjälkning och försöka vara trevlig mot valfri familjemedlem. Exempelvis min bror.
Och så ska jag lyssna på Bon iver.
Bra så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0