Produktivt

Idag har jag varit så fruktansvärt duktig. Gick upp klockan tio (kanske inte jätteduktigt, men råkade sova bort alarmet och mamma väckte mig inte, what to do?) och åt frukost. Första Julknäcket i år. Episkt. Sen tog jag tag i att städa mitt rum som inte har blivit städat på väldigt länge. Alltså väldigt väldigt länge. Äckligt länge. Och jag har nog aldrig städat så grundligt i hela mitt liv. Dammade tillochmed under tvn. Där fanns det ungefär fem centimeter damm. Löve it. Och så skurade jag golvet. Nu kan man typ slicka på mitt golv utan att bli sjuk. Gött.

Sen kokade jag knäck. I flera timmar kändes det som men det var nog en och en halv. Men så lång tid ska det ju inte ta. Och knäcken blev trots det lite mjuk. Men god. Det är ändå bara jag som äter den, typ. Mamma och pappa säger att dom gillar skiten men jag vet inte, det finns alltid suspekt många kvar i burken långt efter jul.
Efter knäckkokandet drog jag ut och sprang. Förstår ni? Ut och springa i tio minusgrader, vem gör det? Jo, jag. Så himla duktig tjej. Nu har jag väldigt ont i magen och känner mig allmänt snurrig i huvudet. Alltid är någonting på bekostnad av någonting. Oftast min hälsa. Living on the edge!
Nu ska jag finslipa mitt smink sen dra till V-dala och ta en öl med A och Z. Sant jullov!

Och förresten är jag lite ledsen över att Brittany Murphy är död. Vet inte varför. Kopplar bara ihop henne med den där dåliga komedin med Ashton Kutcher. Och Sin City iochförsig. Gillar Sin City, så klart att man är lite ledsen. Men ändå. Känns omotiverat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0