Just shoot me already

Tv-kanalerna själva har nog insett att det är mest idioter som fortfarande kollar på tv (mig själv inkluderad litegrann). Ikväll sänds Bröllopsfixaren, Mission impossible 3 och Bodyguard. Vad fan? Bästa sändningstid. Alla är bakfulla alternativt lever i någon sorts julkoma. Alla vill se på film. Inte nu längre alltså. Sen är det 2½ men på sexan. Skjut mig.

Nä, jag ger nog upp det här med tv överhuvudtaget och kollar på Criminal minds istället. Vad fan är det för jävla serie förresten? Hatar the old guy, han är exakt som Horatio i CSI. Men min hjärna klarar inget mer avancerat idag (och mamma och pappa fick första säsongen i julklapp).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0