FML (litegrann)

Önskar att jag hade tid att skriva. Har pluggat i nio timmar idag. Och gått i skolan. Har hunnit med väldigt mycket plugg (no shit) men ingenting av det som jag egentligen vill göra. Typ hänga vid datorn, ringa mormor och måla om naglarna. Men nu ska ta bort sminket, bädda ner mig i sängen och kolla på PH. Klockan sex imorgon är det rise and shine igen. Men det gör inget, det är ju fredag. Ska äta på Trattoria Commedia (?) med la familia. Sen ska jag hänga på gasque på Norrlands hela natten. Och försöka dricka vin med fint folk däremellan.

Återkommer när jag har något vettigt att skriva.
(Läs: Min beklagan över bakfyllan på lördageftermiddag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0