Flashback

Blir lite galen på mig själv. Gick till Willys och råkade få kvittot att sluta på 194 kronor. Hur lyckas man? Var på stan för att köpa julklappar. Råkade hitta en ring för 70 kronor. Och den där portmonnän som jag behövde. Men ingen julklapp. Så nu är jag fattigare utan ett bra syfte. Men ringen var ett måste och portmonnän (haha) också ju. Och så köpte jag strumpisar. Mitt tredje par på typ en månad. Jag har fått för mig att dom blir sunkiga, nämligen. Jävligt dålig insikt, känns som att det kommer bli dyrt i längden. Men trots att jag ägnar ett helt inlägg åt att oroa mig över min ekonomi så har jag bestämt mig för att skita i den. Tar pengarna slut så har jag ju ett sparkonto att låna av (eheh).

Nu ska jag kolla på Shrek 2 på femman. Hoppas hoppas att den inte är med svenskt tal.
Sen ska jag sporta min nya ring (och de nya strumpbyxorna of course)

Och för att det är kul med random bilder. Jag för ett år sedan. Kul va?





Kommentarer
Postat av: m

jag såg detta idag och kom sen och tänka på dig, http://svtplay.se/v/1818169/musikhjalpen_2009/kleerup_donerar

andreas är så söt. haha

2009-12-20 @ 00:34:09
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

åååh, don't you just love him? Måste lyssna på honom jetzt!

2009-12-20 @ 14:55:10
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: astro

du ser ut lite som gynning på den där bilden! nice! vill du ses imorgon? (tisdag) KLART DU VILL! ring mig, puss

2009-12-21 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0