Ferie

Jag har jullov nu. Eller jullov är det ju inte egentligen då man inte har det på universitetet, men jag kallar det det ändå. Lämnade in en uppgift igår istället för att gå i skolan idag och på måndag. Så jag är fri nu. Har haft en riktigt bra första dag på mitt självinvesterade lov. Träffade Carro och köpte presenter till en viss P som fyller 20 år idag. Och lämnade in min sammetsklänning på kemtvätt (!). Hittade en väska till mig själv också. Inte en stor väska som jag behöver utan en liten. Med chanel-kedja som jag har sagt att jag har tröttnat på, men tydligen så har jag inte det. Sen träffade vi födelsedagsbarnet och köpte biljetter till nyårsgasquen på v-dala. Sen fikade vi plus jonte på Waynes. Körde en bolagettripp och sen! sen, gick vi ut med två! hundar i slottsbacken. Jag hade klackar och bar på tre påsar, varav en systemet. Jag klirrade och halkade mest runt. Men det var fint ändå.
Nu ska jag ladda hem någon film och njuta av att jag bara ska vara hemma hela kvällen.
Imorgon är det fezt, fezt, fezt.


Kommentarer
Postat av: lanaya

ah gud va fin du var i slottsbacken med hunden o ena handen och systemetpåsen i den andra!!

KLIRR KLIRR, imorgon gäller det!!!!

2009-12-18 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0