Don't stop me now

Mamma och pappa köpte iphones i helgen. Ni kan ju tänka er hur det har låtit.
"Amanda, kolla, jag är inne på internet! på mobilen"
"Amanda, får jag ta ett kort på dig?"
"Amanda, man kan se en bild på personen när den ringer!"
"Amanda, kolla på det här som man kan sätta på som fodral"
"Amanda, hur sätter man på ljudlös?"
Osv osv. Jag har blivit hjärnskadad av allt detta. När de först kom hem med dem så
dissade jag dem (både mami och papi och iphonesen. fin böjning) men efter att ha dragits med dem (både mami och papi och iphonesen. fin böjning x 2) hela helgen så har jag nu börjat gilla den där lilla apparaten. Skulle inte banga på att ha en, men andra ord. Men isådantfall ska det vara med tele2. Så jag får väl vänta några år till.

I övrigt har det inte hänt särskilt mycket sen jag skrev sist, vet inte ens när det var och ser inte att någon skulle undra. Men jag var iallafall ute och sprang igår. Och idag med. Känner att jag är sund nu. Mår bra av det här. Ska försöka att hålla i det längre än två veckor den här gången, men jag lovar inget. Kom ihåg det.
Var på obduktion imorse också. Men det kan jag inte skriva så mycket om på grund av tystnadsplikt. Men jag får säga att hjärnan var precis så som på ritade bilder iallafall. För det var den.

Nu funderar jag på att svara på några instuderingsfrågor om balanssinnet. Om jag orkar.



Älskar att hitta random gamla bilder. Den här är från 2007-02-13. Snart tre år sen, med andra ord. CRAZY. Gillar min hållning och min "frisyr". Frågan är varför jag har ett kors runt halsen. Hycklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0