Craze

Ska försöka att inte klaga så mycket idag. Istället tänker jag briljera om att jag var i skolan från åtta till typ sex idag. Det är nästan tio timmar. Slå det om ni kan! Började dagen med föreläsning om sinnena, närmare bestämt hur synen fungerar osv. Hängde med helt okej. Efter det började vi med njurfysiologi och det enda jag har tagit med mig från de föreläsningarna är att njurarna består av något som kallas nefron. Typ. Trodde aldrig att något som njurarna kunde vara så komplicerat. Efter avslutad föreläsning vid tretiden satte vi oss och pluggade. Hur amibitöst? Jag har numera bara tio frågor kvar av mina 63 instuderingsfrågor om cirkulationssystemet. Gött. Skulle väldigt gärna vilja göra dem nu, men min hjärna orkar inte riktigt med.

Förövrigt, gudsförgäten. Hur härligt är inte det ordet? Eller bara förgäten, om ni så vill. Kommer ihåg att jag många dagar i mina yngre år grubblade över vad det där "förjätna" betydde. Men nu så. Bra ord helt enkelt.

Och eftersom jag nu har återupptäckt Weeds så ska jag dra på mig mina sweat pants, lägga mig i sängen och kolla på det. Sen ska jag se Bonde söker fru (ja, jag vet. vad fan har hänt med min karaktär?) och förhoppningsvis dricka lite alkoholhaltig dryck i form av glögg.

(Skulle egentligen ha laddat upp en bild på mina två favoritkaraktärer. Men internet är en hora, så ni får hålla till godo med ett trist inlägg utan bilder. Thug life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0