Bra fast dålig

Det här är en bra fast dålig dag. Hatar det. Vaknade klockan åtta, innan väckarklockan ringde. Kan ha något att göra med att jag däckade vid tio igår, men jag vet inte. Var väldigt taggad på livet och gjorde mig festlig och fin. Sen meddelade P att hon skulle hem och sova efter sin tenta istället för att umgås med mig. Så nu är jag uttråkad, så klart. Ska gå till Willys och köpa ingredienser till ischoklad (tips till er som har hatat ischoklad innan. gör den med mörk choklad. SÅ gott!) och middag. Mamma och pappa ska ut och äta. Jag får äta i min ensamhet. Antar att det blir en fryspizza (den femte inom två veckor isådantfall) eller några mackor. Efter ischokladsihopkokningen tänker jag gå på stan, med eller utan den där P. Måste ha nya strumpbyxor och en portmonnä. Hur töntigt känns det inte att ens yttra ordet portmonnä? Men jag behöver en iallafall. Stora plånböcker får inte plats i små väskor, förstår ni.

Längtar till ikväll klockan sju. Då ska jag till P. Har seriösa cravings efter vin.
(Ja, jag är medveten om att det inte är riktigt socialt accepterat. Men vafan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0