Abstinenser

Herregud vilken Gossip girl-abstinens jag har. Och enligt imdb.com kommer inte nästa avsnitt förrän i mars. Funderar nästan lite på att köra ett säsong 1-maraton i mellandagarna.

Eftersom det inte blir något GG ikväll (Och PH verkar ha tagit något sorts uppehåll? Abstinens två!) så ska jag underhålla mig genom att kolla på Revolutionary road som har huserat otittad på min hårddisk i några månader. Är lite bakis, känner jag nu. På fyra ynka öl. Men det var det helt klart värt. Igår drack vi öl på V-dala och det var hur längesen jag gick ut och bara ölade. Jag måste göra det oftare. Eller det borde jag inte alls göra, och kommer fördmodligen inte ha tid med det heller. Därför tänker jag dricka så mycket öl jag vill hela jullovet. Eller fram till nyår åtminstone.

Nu ska jag gå och äta julknäcke. Abstinens tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0