26/12

Har spenderat dagen i soffan. I horisontellt läge. Har inte kunnat röra på mig utan spykänslor. Den här bakfyllan är inte nådig. Den kan ganska enkelt beskrivas med att jag förfestade på gin och russian igår. Så går det när man intalar sig själv att man inte ska gå ut på juldagen och struntar i att gå till systemet. Lång mening. Kändes det som iallafall. Nåväl, lite folköl gick ner också fast jag tror att jag bara drack en av fyra. En gav jag till en kille i kön. Känner mig alltid lika snäll när jag överöser folk med alkohol. Även om det är folköl.
Vi var på V-dala igår trots 23-årsgränsen och jag är jävligt glad över det. Vi hustlade oss in när vakten inte såg och idag har jag stämplar över hela min arm av någon anledning. Afasi & Filthy var där också. Jag måste lära mig att sluta vara kär i Afasi. En bra kväll, med andra ord.

Förutom att min mobil dog. På väg till förfesten dessutom (!), inget fyllekrossa mobilen här inte. Den kan bara användas om man drar upp displayen halvvägs. Så jag kan inte ringa nummer med 1 2 3 i. Och inte skriva ord som innehåller abcdef. Inte så jävla härligt. Och garantin har gått ut. Imorgon tvingar jag min far att köra mig till närmaste elektronikvaruhus. Blir alltid lurad när jag är på såna ställen. Det lyser okunnig om mig. Bäst att pappa sköter pratandet, jag kan följa med och sköta betalningen. (Vad skulle man göra utan sparkonton?)

Insåg nu att jag inte har borstat tänderna sen igår morse. Är lite äcklad över mig själv,
don't rub it in. Dags att flossa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0