Trainingswork

Imorgon är det upprop. Jag vet knappt vart jag ska, eller vad jag ska ha på mig eller vad jag ska ha med mig. Alltid denna nervositet. Fast jag försöker tänka att det vore konstigare att inte vara nervös. Men ändå.
Måste låna böcker, måsta köpa böcker, måste fixa csn. Åh, är det bara jag som hatar att vara vuxen och det här med eget ansvar?

Och just det. Tränade igår. Skulle ha varit ett medelpass men var naturligtvis ett styrkemedel istället. Just i detta nu sitter jag som på nålar. Sådan jävla träningsvärk har jag. Det är sjukt. Ska inte dricka eller äta något idag, tanken på att sätta mig ner på en toalettstol får håret att resa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0