Obsession

Det gör just nu ont i hela min mage för att Rory sa nej till att gifta sig med Logan Huntzberger.
I Gilmore girls, alltså. Det gör faktiskt ont. Logan delar lätt förstaplatsen med Chuck Bass när det gäller mina
tv-serie-crush. Han är precis just så som jag vill att en kille ska vara i verkligheten.
Jag undrar om det finns någon sådan. Kanske bara i USA? Jag skulle inte tveka en sekund på att flytta om jag
visste att det fanns en sådan. Logan Huntzberger alltså. Undrar när det inte är okej att ha sånnahär fjantiga skådespelarförälskelser längre? Måste ju vara någonstans runt 30? Eller är tiden redan ute?
Det kändes så mycket mer okej att vara 10 och vara dödsförälskad i Klimax i Tre kronor. Så mycket mer oskyldigt liksom.

Nu ska jag se allra sista avsnittet av Gilmore girls. Någonstans hoppas jag fortfarande på att hon ska
ändra sig och säga ja. No one turns down a Huntzberger ffs!


Kommentarer
Postat av: asse

han är ju så gyllig. som en saga

2009-08-07 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0