No influence så långt ögat når

Min blogg börjar bli tråkig. Jag tror att det handlar om att jag börjar bli tråkig.
Det enda jag gör är att supa, jobba och äta. Men snart så, snart ska jag börja plugga, träna och göra allt det där som jag inte vill göra men måste. Typ färga håret och sluta äta onyttig mat.
Men så tänker jag samtidigt att det är så jävla tråkigt att göra saker bara för att man måste.
Och så när jag tänker så slutar det alltid med att jag tror att allt skulle vara lättare om man var rik.
Då skulle man kunna ha en PT som tvingade en att träna, en kock som bara lagade nyttig mat till en, ett eget gym hemma, råd att köpa nya kläder hela tiden och så skulle man bara ha det gött.
Men nu är jag inte rik och det faktum att jag tänker bli sjuksköterska hjälper ju inte någonstans på traven. Alls.

Så då är det väl enda rätta att sluta äta (effektivt och billigt) eller bara ha kul typ.

Djupt.

Haha. Insåg just att inlägget blev helt motsägelsefullt. Vet inte alls vad jag menade ändå.
Jag är trött. Och nykter.



Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker inte att din blogg är tråkig. Jag tycker att den är rolig.

2009-08-19 @ 10:32:57
Postat av: m

håller med "J". jag älskar bloggar och din är rolig samt att jag har för mycket fritid för mitt eget bästa.

2009-08-19 @ 18:41:26
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0