Hela havet stormar

Jag känner att jag har försummat den här bloggen ett tag. Men det är mycket nu. Göteborgsresor, konserter, Farmville, CSN-ansökningar och Harry Potter. Och så jobbet. Det är inte lätt nu. Det är jag och BB mot världen. Stress och press. Fast jag har inga möten med min revisor förstås. Men jag brukar sätta mig ner och prata i sansad ton när jag vill låna pengar av pappa. Räknas det?

Nu inser jag att det inte kommer att sluta regna och att jag måste till jobbet eftersom far min är ute på äventyr med bilen. Så jävla hemskt att bo i Sverige ibland. Så jävla deppigt att det ens finns regn. Så jävla irriterande att behöva gå och jobba.
Men lika glad är jag för det. Öl ikväll. En alltså. Inte mer. Den här veckan börjar fat camp. Join me in the woods!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0